En Get

Nu är läget som så att en tredjedels dussin elever på internatet var för en dag sen på en skum marknad. När dom kom hem lite senare på dan så upptäckte vi till vår stora förvåning att dom hade en get med sig. Det var ingen get som helst utan en svart/vit prickig mini get som såg ut som en hund med horn(eller jag tyckte det, andra sa att den såg ut som en get)

efter att jag hade tänkt över min definition på kreaturet så kom jag faktiskt till slut farm till att det måste vara en get och inte en hund med klövar, det blev i och för sig ganska solklart när jag upptäckte dom så hornen och de bääande ljudet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tips - ga fram och lukta pa djuret pa en gang, sa slipper du fundera sa mycket. En get luktar get och inte hund.

2010-10-28 @ 10:30:15
Postat av: Anonym

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1528803893356&set=t.716317212



En fin get

2010-10-28 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0