Det Slutade Med Efterfest Hemma Hos Mig

När vi alla hade kommit hem från trick or treat eventet så var alla fortfarande lite sugna på att festa, kanske beroende på att våran skola drar alltid hem oss innan Feeesten börjar. Så vi kom på en innovativ lösning till problemet, och det var att vi själva skulle hosta en fet fest inne på mitt rum. jag var självklart lite skeptisk till förslaget till en början, men sen så kom jag på att det går att tjäna fet credit på att vara fest pojken in da house.
Efter att mitt rum blev dissat för att det va alldeles för "stökigt" så baxade dom alla mina popcorn och gick raka vägen ut till min generöst bevuxna bakgård. även där blev alla lite missnöjda, men det var i och för sig på grund av att popcornen inte räckte till alla :(
Nu så har jag inga venner kvar :(, har blivit utnyttjad som en gammal strumpa under den här kvällen, och nu luktar jag så äckligt och är smutsig att ingen vill ha mig. Men det är del en del av internat livet som man bittert får svälja helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0