Bara Början

Nu är det dags för att göra en stor makeover efter att ha blivit slagen i huvudet och i magen för att jag uttryckt mina känslor. När jag menar känslor så handlar det självklart om en utryckning av sexuell läggning eller något i den stilen. allt började för en vecka sedan då jag och fred var på en fett stchteek fest uppe vid golfbana. allt hade gått bra under festen trots min överdosering av tiquela och alkohol, men så gjorde jag ett felsteg i slutet av kvällen. jag råkade slänga ut mig att en kille var gay(eller han kanske inte va det, men jag tyckte det) så slutade det med att jag blev attackerad av ungefär 5 killar med håret bakom öronen som försökte övertyga mig om att det var jag som var gay och inte killen i fråga. som försvar så sa jag att allt var ett experiment för att se reaktioner och grupperings beteende, men vafan de måste ha varigt den sämsta ursäkten någonsin :P

Kommentarer
Postat av: anton

hahaha gunnar du är så jävla skön <3

2010-07-25 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0