Veckans Snus

Min Kärlek Till Snus är fortfarande lika stark, därför har jag ägnat lite tid åt att sitta och snusa. för er som inte vet vad snus är eller fördelarna med det så kan jag ge er en kort sammanfattning av en Pris/Prilla/Bao. nå vi alla vet vad snus igentligen är, men det folk inte vet är att snus är sjukt najs för sånna som mig. jag t.ex. ville sluta röka, så jag började snusa och det funkar perfekt för mig. har inte ens någon lust att ta en lite Cigareeetoz, så tummen upp för snus.
men när det kommer till risker för snus så kommer alltid massor med konstiga olika åsikter. men jag måste själv säga att om man ska gämföra snus och rökning så är snus inte ens i närheten lika gay som rökning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0