Vårsnusk

Å va roligt, äntligen är det dask för party time med solen. Dagarna blir allt ljusare med tiden som går på klockan, jag kan knappt vänta tills solen torkar svetten på min bollar. jag börjar nästan spruta bara av tänka att vår vinden vaggar mina Väl grodda Konkelbär. Har väntat hela vintern på att äntligen kunna springa med snoppen i vädret, och denna gång utan att man får MPPP(det är lite Pinsamt med MPPP)(Mini Penis Pansar Pung). Mitt Ståfräs blir frälst av vårsolens sexuella krafter. förutom vårsnusk och konstiga teorier om tenstiklar och penisar så är jag också väldigt glad över att sopningen av gatan är i full gång. Sopade gator kan man typ sova naken på om man är hardcore, men om det är grus så får man bara ont :(.
Chefören borde få en liten handtralla med tanke på hans sexuella in SATS för samhället. Han kanske sitter inne och lyssnar på Tunnan & Moroten – Nu Ska Vi Knulla ? Ingen vet förutom han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0