Ray Gay

Dagens Tema kommer att vara vilka som klär i de populära brillorna Wayfares. jag har tagit fotto på två sexiga altenativ och det är upp till er att döma vem som är mest gay. men om jag fick välja själv så skulle jag börja med att anklaga min bästa kompis axel för att så tydligt utrycka sin sexualitet. Tack axel !

och som ni ser så är denna galanta man värd att döda för. den målmedvetna blicken och denna kropp, aahahahhahah jag smälter.
Nr 2 i min Wayfares serie är dock inte lika gay som den första herren.
somliga säger att han kan sluka människor hela, och att han kan snusa med sin vänstra skinka. vad jag vet så går han under namnet, alexander Lindskog. jag vill även uppmärksamma att denna unga man fyller år idag, Grattis Gubben !.
aaaahahahhhahahaaha, "min stjärt vibrerar, alla onanerar" tunnan och moroten/en balle är alltid en balle
Tunnan & Moroten – En Balle Är Alltid En Balle:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0