Naturel På Gott Och Ont

Som alltid när man gör valet att Dricka Vodkan Naturel så får man alltid betala ett högt pris. för mig var priset minnesluckor och otroligt konstiga drömma, men överlag så va det något jag kunde leva med. det ända som jag inte fann underhållande vara att jag var tvungen att göra ännu en omstart av mitt system på kvällen, Ganska Äckel Päckel. Vad jag kommer ihåg så var det ganska roligt igår hos felicia, jag minns även att vi åkte hem med en random svarttaxi. hihi det vara ganska så gay, vi kunde ha blivit introducerade till våldtäkter och trafficing, men vem fan bryr sig jag ville hem
Jag kommer vara väldigt Skeptisk Till Naturel i framtiden. Men spriten har sin charm :D(och så är den Ganska Billig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0