Naken Religion

igår kväll hade jag det ganska tråkigt i början, jag hade spelat hockey spel med mina kompisar ett bra tag på dan, men efter det var allt ganska dött. så jag bestämmde mig för att klä av mig naken och lägga mig under ett bord med ett papper och penna. allt jag kunde åstadkomma var denna fina bild

För er som inte fattar vad detta är så kan jag berätta att det är en naken judisk ma. han har just oppererat hjärtat och därefter ha stygn på bröstet. sörjan har står i är vaporizerat bajs från en legendarisk bajamaja på någon random kamping eller något. sen så är han typ 50 år fast i väldigt bra form.

Kommentarer
Postat av: anton

fint, måla profeten Muhammad nu

2010-04-30 @ 16:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0