Gråt Inte Min Lilla Unicorn.

Åååå Idag har det varit en härlig dag, inget skit och inga bekymmer på min sida (kanske när jag skulle på muggen). började dagen med att studera Stockholms långkulturella utbud genom att stirra på en beslöjad kvinna i 10 minuter. efter min kulturella dos så gick jag och spelade boll, Mweeee. Lyckades få två feta skott rakt i rektum och lyckades glid tackla en hjälplös tioåring( det var väldigt Skönt). jag tror inte han kommer att komma tillbaka till mossen på ett bra tag, det skulle i alla fall inte jag göra om jag blev attackerad av en 85 KG tung gymnasie elev. sen bar det av på äventyr mot alvik. Fikade med två vänner på Donken samtidigt som vi lyssnade till fågelkvitter och matade foglar, sånna stora typ örnar fast små och svarta. summeringen blir väl att det var en solig dag med örnar och slöjor ?
axel blev så lycklig när han fick sin bok, tyvär tappade han bort den efter en timme
såhär såg han ut när han tappat bort sin fina bok ;(Han Va Ledsen med en gnutta cykel adam i sig) stackarn han kan inte ha haft det så lätt under denna tid. axel skulle behöva en uppåt puff av någon glad jävel, eller lite porr.
Patten var också väldigt chockad när jag berättade att axel hade tappat bort boken.
Bollar Av Stål (Brommas Stolthet)

Kommentarer
Postat av: Anton

åh vilka bra bilden, den första på axel är undebrar!!

2010-04-19 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0