Men Arvid, Sluta Vara Gay

Sitter här på fysiken och har bara en tanke i huvudet. Jag vill till varige pris förinta min motståndare ardiv bodin, den jäveln. Jag har kommit fram till olika teorier på hur jag ska förinta honnom. Jag tänker dela med mig av olika förlag.

 

 

Nr1. jag kan börja med att smörja in honnom med aliminium oxid som är otroligt antändnings bart, då sätter jag honnom i en torktumlare. Kraften av torktumlar farten kommer få honnom att expandera till en otrolig stor yta. Efter att han har uppnått arean av 50 kvadratmerer antänder jag honnom och låter honnom ligga. Dock så kommer han inte att dör av dette, med det har jag tänkt på. Därför tänker jag köpa en bazoka som jag kan avsluta jobbet med.

Nr2. Det näst värsta alternativ är inte lika brutal som nr 3, men den är inte värdelös för det. Hela grejen börjar med att jag inhandlar 1337 tusen oerfarna Gaseller som jag har föddt upp i en liten bur. Eftersom det råder brist på mat i buren, är gasselerna fett hungriga. Då så börjar jag med att stoppa in en liten ärta i arvids näsa så att det så småningom gror. Ärtan blir snart till ett välsmakande träd, och det är då jag släpper lös alla mina gaseller som äter upp hans näsa, efter det så förför jag en gassel så att den blir så upphättsa, att den hoppar på avrid och trycker honnom i skitan. uuusssshshs

Nr 3. Mitt nästa alternativ är näst intill djävulskt. Jag köper ett ton levande katt och stänger in dem tillsammans med arvid i ett tätt rum. Därefter spelar jag höga hundljud vilket kommer leda till kaos och rabalder bland alla kattiga pälsdjur. Dem kommer dra sig mot och krypa in i arvids Skita. Detta brutala kaos av päls i rörelse kommer generera en ofantlig mängd statisk elektricitet vilket gör arvid till världens första levande elektromagnet. Sedan öppnar jag rummet och fångar upp arvid med en gigantisk elektromagnet som hänger från en kran och sedan doppar jag honom i ett stim av importerade kannibaler från söderhavet.

 


Kommentarer
Postat av: Bängen

Det finns inget roligare än att läsa det här när man är bängen

2010-04-16 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0