Mellersta Jura

Jag känner en kille som är en levande fosil, hans namn är axel löjtquist även kallad alkis. Hans art levde under mellersta jura och därefter rubriken. idag tänkte jag beta av några irrelevanta sker. jag kan börja med att informera er om brommas hemska fölust. Data Micke kommer att få dängen av bonde inom en vecka P.G.A att alla datorer plötsligt inte behöver en hjälpande hand. detta anser jag är skolans största misstag, ingen skola klarar sig utan någon som pysslar om våra stackars datorer, tänk vad som kommer att hända om något typ exploderar. vem ska komma och ge en hjälpande hand när blue screen of death träder fram på skärmen. allt kommer att bli kaos utan våran vardags hjälte, data miche. trots att han är som en slapp socka när det gäller hans arbetsro, så finns han nästan aldrig där när man behöver Hjälp. jag gillar data micken, han är sneell.
August är också väldigt konfrontera när det gäller avskedningen av Data Micke.
Men när han kom på att vi kommer att få mera luft i skolan, så blev han ännu mer konfronterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0