Mata magen

åååååå, idag vaknade jag med världens konstigaste känsla i magen. jag var hungrig fast ändå mätt ? jag hade ingen aning vad det kunde bero på, kanske var det gårdagens äventyr med raivare och lutande stränder eller var det alla konstiga drömmar ? vad det än var så bestämde jag mig för att vara på den säkra sidan, så jag gick och åt mat.
måltiden bestod av tofflor med 200 gram matfett och grädde + sirap, gott. dock så uppstod ett problem efter måltiden, jag började känna mig riktigt risig i kistan efter 2 eller 3 tofflor. då slog det mig att jag hade råkat smälta ner plasten runt smöret, ner i smeten. uuuusssssssshshshshshshs.

Kommentarer
Postat av: anton

hahahahahah

mot bloggtoppen!

2010-04-08 @ 19:51:31
Postat av: can

Säg nått vi inte vet

2010-04-08 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0