Kvällens Mysterium

Dagens Kväll kommer att bli mystisk. som alltid så bygger jag min slutsats på inget mer än snus och mozzarella, men den är lika trolig för det. anledningen till varför jag tror detta, är för att ikväll så kommer månen att väcka ett speciellt monster, Penslibröshled Monsteret (Penis+slida+bröst+släde(En)=Penslibröshled dahhaa). ingen vet igentligen vem eller vad monstret kan göra, men om du frågar mig så skulle jag hålla mig hemma ikväll. SÅ GÅ FÖRFAN INTE UT !

Jag har även försökt göra en sketch på hur monstret kanske ser ut, hoppas detta kan hjälpa er. men låt er inte luras av min avbildning, han kommer att vara mycket mer realistisk typ. kanske lite större men inte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0