Kvällar blir alldeles för lika varandra

nå, idag så vet ni alla redan vad som hände, och nu börjar ett nytt kapitel i min vardag, kvällen. kvällen eller aftonen var till en början till stor nöje. Det började med att jag och axel lyckades köpa groggvirke på Video Heat under cirka 5 sec för att hinna med tolvan som var på ingång när vi upptäckte att grogg virke behövdes inhandlas. som vittne har vi ett halvt dussin goda vänner vilka bara satt och stirrade på oss när vi kutade in i 12:an. allt var perfekt timat, kvällen trodde vi skulle flyta på i samma takt. dock gick det inte som vi hoppats, så vi slutade hemma hos mig med en flaska vodka och lite gin. skit samma, det var lika bra det !!
ni kan alla hålla med om att ni alla inte är fullt satisfierade av en hemma kväll utan porr, så jag ger er lite tomat sås och kondom. bara ett inslag av min skitiga vardag, och jag kan lova att om ni tycker att era rum är stökigt. då har ni inte sett mitt whiiiiii.
Skaka Och Godnatt på er
always a pleasure !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0