Kroppen Svek Efter Andra Matchen

jaaa, idag var det dags. äntligen skull pojkarna i DKOP visa vad dom gick för"host" på den lokala tunnringen för väster orts amatör lag. Alla var nästan på plats och karisman flög i skyn,då det var en söt liten tunnring på 6 lag som alla bestod av svettande, ständigt fisande tonårs grabbar. somliga kan säga att det var lite äckligt, men i mina ögon var det vackert vill jag säga. jag måste dock tacka tom burberg(?) för att arrangerat en sådan här sak, väldigt uppskattat vill jag säga. men om vi ska gå in på detaljer kan jag börja med min skado rapport:
Skaka och godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Upp med allt på FB!

2010-04-11 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0