Hemma hos Svettiga Boris

Idag kan jag börja med att berätta att jag lyckades märka av plasten som råkade komma i smeten igår. trodde ett tag att toaletten skulle spricka eller något. hur som helst så efter lite fin putsning av rektum med toapapper samt en uppfiskade dusch gick jag hem till fred för att njuta av bra sällskap.
vägen till fred var helt otrolig ! trots att han bara bor ett stenkast ifrån krävde det 3 snus och kanske 2 minuters flåsande för att komma till dörren. kände mig inte särskilt stark efter morgonens reeboot av mitt inre operativsystem, fy fan.  och när jag väl var framme så blev jag bemött av en svettig, illaluktande och sjuk fred. men men, man kan inte få allt här i livet.
det visade sig att, jag blev lika svettig som fred efter en stund i hans rum, de va chill !
always a pleasure <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0