En Liten Historia

Idag har det varit en tråkig dag, vilket resulterar till att min inspiration för att skriva ett intressant inlägg knappast existerar. dock så kan jag alltid försöka att muntra upp alla dessa civila män i skor som har det jobbigt i denna bryska miljö. tanke var att jag skulle skriva ett ultimat inlägg om min kompis fred eftersom jag gillar honom så mycket, men jag hittar inte på något att skriva om honom. jag började faktiskt på några inlägg om honom, men allt kraschade när det kom till frågan Vem Är Fred, och egentligen vem är han ? detta kanske bara är en början på en ny existentiell fråga eller något, men va jag vet än så länge är det inte lätt att definiera honom. aja jag får fortsätta imorgon om det blir bättre väder, just nu känns det som att illominati kommer att ta över världen, men det får vi se om något sådant kommer att ske. iof kan jag ge er en fin bild på lilla fred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0