Drömmar Är Livet

Idag så missade jag min första lektion, men det gör inget eftersom jag hade världens bästa drömm. en dröm så underbar att man aldrig vill vakna ( hade en lite fundering att lägga mig själv i koma, men det var alldeles för komplicerat). tyvärr vaknade jag efter att ha varit ute och sprungit på ett slagfält samtidigt som jag byggde en bar med min gudfader. jag tror även att jag var en bonde under ett tag, men det är en helt annan femma. När jag öppnade min tunga ögonlock så upptäckte jag att min säng hade flyttat sig ca en meter ut från väggen, de va Awesome. sen drack jag saft och lyssnade på musik, whiiii det var roligt. jag glömde också berätta att jag tog en feeeet prilla när jag vaknade, gott !
Efter en Liten Fukost så Fög jag till skolan, de va också awesome !
Gick Ganska Långsamt att flyga, fast det var värt. jag är lite ganska noob på att ta mig fram i luften. jag tror det beror på att jag är så tjock och oarydynamisk eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0