Bromma Gossip, Eller Är Det ?

Fred don jr handberg är en av mina tre bästa vänner genom tiderna, och när vi väl är inne på ämnet kompisar så tänkte jag berätta en liten hemlis om fred. Vi kan börja med att berätta att han gillar hästar med horn( Men vem gör inte det ) och att han har en stor smak för vaktel ägg. Men något nytt som har hänt denna goda man är hans nya val av kafluff, killen har rakat av sig allt sitt hår ! Han ser ut som en pung påse med bara en kula uuuuuusshhshshs. För att visa hur seriös jag är så tänker jag ta en seriöst homosexuell bild som symboliserar min sympatiska sida.
Och som ni ser så skojar jag inte.

Kommentarer
Postat av: AxellULZ

jag älskar den här bloggen

2010-04-15 @ 21:25:10
Postat av: Anonym

vilka är de andra två bästa vännerna?

2010-04-15 @ 21:40:11
Postat av: Magdalena

Underbar blogg! Fortsätt så :D

2010-04-16 @ 23:04:46
URL: http://musiix.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0