Blommar Och Bin

Ja vad vet jag igentligen om sex och sammetslena pudlar med poffsiga svansar. på riktigt så vet jag ingenting om man genomför med normala mått, och ingen annan kan säga att detta inte är sant. men på en stor skala så vet jag en hel del om in och ut proseduren. vi kan börja med att gå egenom första stadiet Förspel. Förspel handlar mycket om att man ska satisfiera långa skaft och konstiga basmössor samt att man ska få båda substantiven redo för ett möte. innan man skakat hand med skaftet eller sätter på sig badmössan måste man självklart fråga ägare. om man får ett klartäcken är det bara att börja jobba. hur man utför en sådan här procedur skiljer mycket från person till person. jag har själv en kompis som gillar att göra detta på ett lite mer annorlunda sätt. Jesper Glas som är min goda vän i frågan gillar att ha sitt förspel på en blommig äng, Mycket Intressant vill jag säga.
När det kommer till mig så brukar jag göra det vanliga, du vet lite här lite där och sen färdig. men när man ska gå över till det mer vitala inom samlaget så måste man vara väldigt försiktig när man gör övergången. allt måste vara perfekt, annars kan typ skeppen gå sönder eller badmössan gå sönder. när jag säger att det är viktigt att välja en bra plats så menar jag det. jag hade en liten incident så senast som igår där jag valde fel ställe att para mig. jag hade valt att föröka mig i duschen av följande skäl: Mycket Vatten om man Blir Törstig, Ganska Awesome, Stadigt Golv så att man inte ramlar ner till våningen under och för att det var ganska ljust. som ni ser så finns det ingen anledning till att inte gör det i duschen. men efter aktiviteten så noterade jag att något inte var som det brukade, och jag hade sannerligen rätt. Det var nämligen så att dusch pallen inte var sig lik efter gårdagen lek.
Jag tror att han Kände Sig lite sne efter att ha haft två studsande tonåringar på sig :P. hur som helst så har vi kommit till det sista avsnittet i sex lära, Avslutet. Avslutet handlar om att käppen ska använda sin styrka och precision för att lyckas få badmössan att "Stoppa Huvudet I Blöt" Men akta dig, om du gör detta fel kan konsekvenserna bli minimala. däremot så om du gör detta rätt så kommer du få uppnå en acetylentub som ingen annan. allt kommer att vara succés framöver och du kommer vara kung i brallan ett bra tag till. du kanske kommer se ut ungefär såhär.
notera att detta bara är ytterligare ett konstigt sett för Jesper att uttrycka sig sexuellt.

Kommentarer
Postat av: bajs

Den här bloggen luktar kiss

2010-04-20 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0