Awsomeness

hej hej alla bloggare som gillar bloggar. jag har nu bestämt mig för att göra en blogg som ska handla om allt och ingenting(sex o bajs). självklart tänker jag börja med att berätta lite om mig själv. nå mitt namn är Gunnar Af Gyllenkrans nygren och jag är en pojke på 17 solsnurr. mina intressen spelar en stor del i min vardag, eftersom det är på dagarna man utför sina intressen? konstigt men sant, hur som helst så är mina intressen
mer än så finns det inte att berätta om mig själv, förutom att jag är väldigt dålig på att stava. vilket gör att ni får ta hänsyn till detta handikap ?

Kommentarer
Postat av: anton

lär dig stava

2010-04-07 @ 19:35:55
Postat av: Anonym

hahaha nej roligare med stavfel :P

2010-04-07 @ 20:28:17
Postat av: Anonym

awesome...

2010-04-07 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0