Äntligen Över.

Hihi sitter här inne i min lilla crackhåla med en fet vagel i ögat och försöker komma ihåg vad jag gjort i helgen, och du tror mig efter allt crack o heroin jag tagit är det ingen enkel mach. men efter lite funderande så kom jag så småning om på vad det var jag hade spenderat min helg till. Allt började med fredagsmys hos arvid och med tiden utvecklades myset till en hjärndöd filttitlar kväll. fast det var ganska bra, skulle aldrig pillat att göra något som krävde så mycket som en gnutta hjärtsubstans.

efter att ha hängt med dessa två tynga grabbarna så bar det hem och jag gick o la mig i min snuskiga säng. dagen efter vaknade jag kl halv någonting på dan, det var hemskt mysigt att vakna någon gång på dagen det kändes som att man redan hade gjort något men ändå inte. hur som helst så satte jag på min ultimata spelista och började dagen med en naken dans för mig själv :P. efter att ha skakat på rumpan och viftat på snoppen så kom min fina flickvän hem till mig, det var mysigt. sen söp vi och dansada pokal hela kvällen, sen så pratade vi lite politik. Axel försökte också använda sin otroliga Dick magnet för att få mig och fred förförda utav hans gitarr skillz, fick nästan stålfräs men bara nästan.
Lite Sexigt Kanske, kan tänka mig att axels fingrar inte är att leka med när det gäller att klappa kullar eller när han P-Drullar ? Åå dAB aSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0